2011 m. liepos 30 d., šeštadienis

Soraya Schiffer

New experiences.

Mano naujoj sąskaitoj:
  • Juaquinas mane pradėjo vadinti profesionale
  • Fotosesija mano viešbučio lankstinukui. Peppe liepė pasipuošt (labios rojos, una falda...), nes atvažiuos žurnalistai pafotografuot mūsų resotrano, tai "pasipuošiau". Ateinu į restoraną ir liepia man vienai papozuot su lašišos sumuštinukais. Great. Peppe sakė "Soraya Schiffer" keliaus tiesiai į Holivudą. Tikiuosi, kad užsidirbsiu ten daug pinigų ir nebereikės dirbti restorane daugiau.
  • Kėlimasis 6h ryto ir pasisėdėjimas ant suoliuko 6:50h
  • Grietinėlė ant veido (kerštingi tie ispanai, ypač Juanai)
  • Cumpleanos ir šokoladinis pyragas su 24 žvakutėm, nes mes su Monika esam labai geros
  • Patys gražiausi blondiniški garbanoti plaukai tiesiai iš Anglijos prie "Burger King". "You have amazing hair! We were talking about your hair all the time", "You wanna touch them?", "YES!!!"
  • Visiškai užsitarnautas antras vardas - LOCA. Iš tikrųjų tai įdomu, kaip galima atrodyt "loca", kai tiesiog dengi stalus ir nieko daugiau nedarai, bet matyt taip tiesiog nutinka, kai ateina Danielius (barmenas), pažiūri ir sako "Tu eres loca". Vale vale.

Gaila, kad mano sąskaita nepasipildo eurais,

Soraya Schiffer

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą