2011 m. liepos 8 d., penktadienis

El dia libre

Nu ką aš jum galiu pasakyt. Sėdžiu vėl ant bortuko prie "Europos" kabako ir vagiu internetą. Sausainiai už 2.6 eur, nes nespėjom į vakarienę. Brangoki, nesplėpkim, bet kai esi bomžas ir visą dieną nevalgai, tai ką padarysi. Nieko naujo tikrai. Įprasta man.
Šiandien pati geriausia vasaros diena! Su Moni buvom ekskursijoj Palmoj. Žmonės, ten visai kitoks gyvenimas nei mūsų kaime. Važiuokit visi į Palmą! Ten yra jaunų žmonių. Ten yra MIESTAS. Pagaliau mažų, senų gatvyčių labirintai ir atgaiva sielai. Būtų nuostabu, jei mūsų kaimas būtų Palmos priemiestis, tada būtumėm mieste all the time. Buvo Bliuzų after partis. "Ain`t no sunshine when she`s gone...". Nerealu nerealu nerealu. Visko visko pilna dabar! Ten supratom, ką norėta pasakyti daina "Cuando tomas tu cafe, toma tu cafe con cana...en Espana". Nuotabiai žavu. Sugrąžinkit mane atgal!
Ir wait for it...video blogas tiesiai iš Palmos:
Por favor, palikit mane Palmoj!

 Bliuzų afteris Palmoj "Ain`t no sunshine when she`s gone...":
Ei jūs, skriskit čia, paukštukai mano!
Su meile ir šypsena,
Š

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą