2011 m. rugpjūčio 3 d., trečiadienis

Que bien se vive en Mallorca!

"It`s not fear to be young" sako administratorė Kati paduodama atlyginimą, bet vis dėlto pagaliau pirmasis mano atlyginimas jau saugiai guli mano stalčiuje! Mano sunkus darbas nelabai atlygintas, bet pasipriešinti nelabai galiu. Lieka tik paantrinti Kati.
Kaip ten bebūtų dar galiu paantrinti ir Monikos boso žodžiams "Que bien se vive en Mallorca!", nors ir "When I get to work, I work all day", bet ir dirbant būna smagu, kai tvarkant restoraną sulauki Latte kavos ir baltų Maljorkos gėlelių.
Šiandien mūsų kaimo viešbutyje Mojito party "freaky" tema (labai išradinga). Danis (barmenas) sako "kaip rengsies?", sakau "niekaip". Sako "aš tai rengsiuos hipiu". Tada aš "o, tai man tada tikrai nereikia kostiumo". Danis "aj, tiesa, tu ir taip hipė".

Mano naujas Maljorkos hitas
Janis Joplin - Mary Jane

Išsitaškiusiom mintim ir plaukais,
senorita Soraya mala memoria (naują vardą šian Peppe sugalvojo)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą