2011 m. rugpjūčio 31 d., trečiadienis

Palmių lapai kažką šnara

Ogi šnara braška, kad rudenėja kažkur ten sodžiuj.
Vingardium Leviosa - ir Šarūnė jau sėdi gimtajam sodžiuj ir žiūri HP su Baltaja varnele geriausia draugele

Kai gauni nuo mamos laišką, sveikinantį su rugsėjo 1 ir pasižiūri pro stiklines duris, tai supranti, kad kažkas čia ne taip. Gavusi laišką iš karto pasitikrinau kalendoriuje, ar dar ne rugsėjis ir apsidžiaugiau, nes šiandien dar oficialiai vasara! Nors vasara Maljorkoj atrodo, kad dar ilgai tęsis ir ruduo atrodo čia neegzistuoja.
Tuo tarpu, kai mama sveikina su rugsėjo pirmąja, aš dar džiaugiuos kaitria saule, žydra jūra, gėlėtom suknelėm, šortais, naktiniu pajūriu, savo mylimu darbu, kurio metu susipjaustau pirštus, prisidarau visokių "pupitų", daužau puodukus, lėkštutes ir taures, plaunu grindis, nešu šiukšles, vaidinu, kad moku vokiškai bei
juokiuos iš vokiškų bajerių, kurių nesuprantu. Taip kad, kaip pasakytų mano bosas "Venga, guapa!".
Kai visi atsisveikėja jau su vasara ir pasitinka rudenį su lietpalčiais, o pirmakursiai kraustosi į Saulėtekį, Monika degina savo bambą, o aš palaikau ją morališkai (kaip žinia, mano baltoji odelė nepripažįsta saulės spindulių. Net Juanas sakė, kad man reikia eiti į pliažą, nes niekas net nepastebės, kad buvau Maljorkoj. Es verdad. Soy blanca).
Me queda poco. Que bueeeenoooooooo!!!!!! (ispaniška intonacija)


Bėgu pagausiu vasaros, įsidėsiu į lagaminą ir parsivešiu!!!


Tiesiogiai iš NErealybės pasaulio,
Soraya

2 komentarai:

  1. Aš džiaugiuosi šiandien galėdamas pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, tačiau esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namus, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Aš išbandžiau visas įmanomas priemones, norėdamas jį grąžinti namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištaria rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir pateikiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „Viber“ arba „WhatsApp“ numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti
  2. Noriu padėkoti vyriausiajam Dodoru, kuris padėjo man sugrąžinti vyrą pas mane .. Prieš dvejus (2) metus aš turėjau rimtų problemų su savo vyru tiek, kiek jis išėjo iš namų ir pradėjo susitikinėti su kita moterimi, kol jis liko su moterimi stengiausi iš visų jėgų jį sugrąžinti, bet visos mano pastangos buvo nenaudingos iki tos dienos, kai mano draugė atėjo į mano namus ir aš jai pasakojau kiekvieną dalyką, kuris įvyko tarp manęs ir mano vyro, tada ji man apie tai pasakojo galingas burtų ratukas, kuris jai padėjo, kai jai kilo ta pati problema.
    Tada susisiekiau su vyriausiuoju Dodoru ir pasakiau jam viską, tada jis per 48 valandas pasakė priespaudai, mano vyras tikrai grįžo maldaudamas, kad atleisčiau.
    Negaliu pakęsti šio džiaugsmo viena, todėl nusprendžiau pasidalinti savo liudijimu .. jei yra kas nors, kuriam reikia jo pagalbos, galite susisiekti su juo šiuo el. Pašto adresu: chiefdodoru@gmail.com arba pridėti jį prie savo WhatsApp +2349015088017 .. Jis yra pasirengęs padėti bet kuriai organizacijai, kuriai reikia jo pagalbos.

    AtsakytiPanaikinti