2011 m. birželio 27 d., pirmadienis

Buenos noches, guapa!


Šiandienos sąskaitoj:

  • 3, 10 eu
  • Peppe išmoko lietuviškai: po truputį (poco a poco). Sako, kad ispaniškai po turputį skamba negražiai (beveik kaip poco puta)
  • Maljorkietiškai labas rytas – Mondia
  • Pasveikinti du Juanai su santo Juano dia (gi Joninės net Maljorkoj!). Šįryt Peppė sako – virėjo vardas Juan. Aš, aišku, nesupratau kur čia užslėpta mintis. Tada man sulėtintai ispaniškai paaiškino, ką tuo norėjo pasakyti. Susipratusi, kad reikia pasveikinti savo bendradarbį, sakau jam – Cumpleanos feliz (su gimtadieniu – FAIL). Po minutėlės patyčių pasveikinau jau kaip priklauso – Feliz dia!  Vėliau ateina dar vienas Juan prie baro. Šį kartą nesusimoviau ir nepasveikinau jo su gimtadieniu, o palinkėjau geros dienos jam. Tai išgirdęs Peppe sako – eik dirbt, jis turi 4 vaikus. Normalu.
  • Peppe padarė man kavos su pienu ryte. Tikrai, kad kylu jau karjeros laiptais po truputį.
  • Šampanas su kolegomis po darbo. Šiandien kažkodėl ypatinga diena Maljorkoj (neišsiaiškinau kodėl). Esmė tame, kad mano bendradarbių ratą sudaro: du virėjai, Peppe ir Daniel. Vienam virėjui – Juan apie 50 metų, papuvusiais dantim, bet geraširdis, padeda man visada. Kitas virėjas – Juaquin šiaip mėmė. Daniel barmenas, kuris neturi ką veikt, nes tiesiog jo bare nėra žmonių ir kuris neturi novio, kaip man akcentavo Peppe ir kuris ateina į RESTORANĄ parūkyt. Ir, aišku, Peppe prikolistas mano šefas – didelis vyras, neslėpkime. Vienu mauku išgeriantis sklidiną taurę šampano, po to vyno ir rūkantis visur. Puiki kompanija. Šneka sau vyrukai ispaniškai. Svaido man visokius juokelius ispaniškai, kurių aš pusės nesurantu ir vis klausia – supranti? Aš tik sugebu išlement un poco. Tada dar pasityčioja iš manęs, kad nieko nesuprantu. Sakyčiau įdomus vakaras su Bendradarbiais. Kaip sakant „konferencija“.
  • Sulaukiau klausimo, ar aš iš Anglijos. Pagaliau pravertė fonetikos paskaitos!
  • Nebeturiu kojų. Būtų tobula, jei galėčiau jas pasikeisti prireikus. Šįryt po darbo ne parėjau į savo chatą, bet paršliaužiau, o lifte atsisėdau ant žemės ir meldžiausi, kad neįliptų koks vokietis ir nereikėtų dalintis vieta lifte.
  • Prakalbau vokiškai. Aplinkybės privertė. Reikia gi įsiteikt žmonėm, kad parsineščiau namo 3 eurus.
  • Flamenco (mokyklos karnavalo tipo ir Humanos stailo rūbais)
  • Sulaukiau klausimo  como esta tu novio? Normalu.
  • Bare pagaliau atsirado JAUNŲ žmonių. T.y. atsirado kol kas vienas Danis, kurio darbas yra sėdėti bare, į kurį niekas neina, todėl kaip ir darbo nėra. Vis šis tas – pagaliau ne vokietis, jaunas ir kalba angliškai. Gaila, kad neteko su juo ilgai pabendrauti, nes man tai lėkščių krūva vis didėjo ir didėjo virtuvėje, kai jis norėjo su manim pabendrauti.
  • Grįžulo ratai ant gulto pajūry
  • 5 apgailėtinos būsenos fotkės
  • Mano solo pajūry visu garsu: Atonomy and chemistry. And then it`s silly you and it`s silly me. Two steps forward and then two steps back...
  • Bliuzų suknelės ištraukimas iš spintos (!!!)
  • Sunkėjantys akių vokai
Kaip paskytų Peppe, BUENOS NOCHES, GUAPOS Y GUAPAS!

Š.
2011 m. birželis 24 d.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą