2011 m. rugsėjo 10 d., šeštadienis

Vienas mano mėgstamiausių posakių byloja – kaip diena, taip naujiena.

Šiandienos (priešpaskutinės dienos) naujienos tokios:
Lyja. Lyja. Lyja. Pirmą kartą po tokio ilgo laiko pasijutau beveik kaip namie. Ėjau gatve su megztuku, skara, batukais ir Juano skolintu “Grupotel” skėčiu. Važiuojant namo iš Alcudios supratau, kad ne taip ir pasiilgau to jausmo, kai važiuoji autobusu Vilniuje, už lango tamsuma ir niūruma ir dar kankina žinia, kad grįžus namo maistas negaruos ant stalo, o jį teks pačiai pasigaminti, o pasigaminus tiesiog įsivaizduoti, kad labai skanu.
JIS atneša JAI skarą.
Pradedame pažindintis su Milanu, nes tai juk irgi labai gražus miestas (nepaisant to, kad jame pilna snobų, kalbančių itališkai). Bandau susitaikyti su mintimi, kad man ten patiks. Pora mėnesių Maljorkoj, pora – Milane. Po kokių metelių galbūt kaip nors ir parsigabensiu namo, tik nežinia iš kur. Galbūt už kokio pusmečio, kai būsiu kur nors Manhattane ir bandysiu vėl nusipirkti bilietą į Vilnių, likus 2 dienom iki skrydžio, sužinosiu, kad iš Milano į Vilnių wizzair neskraidina Šarūnės, o tada ir vėl iš Milano pirksiu bilietą kur nors, galbūt į Havaną ir taip viskas kartosis be galo be krašto, kol nuspręsiu, kad man nelemta skristi per Milaną. „Mama, aš tikrai visų pasiilgau, bet dabar nusprendžiau padirbėti Milane „Prada“ mados namų valytoja, gal pasiseks kaip Maljorkoj ir pakilsiu karjeros laiptais“.
No tengo dinero, pero tengo sueño.
Šiąnakt tikrai sapnuosiu mamos blynus.

Sulijusiom smegenim,
Šarūnė

2011 - 09 - 05

1 komentaras:

  1. Aš džiaugiuosi šiandien galėdamas pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, tačiau esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namus, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Aš išbandžiau visas įmanomas priemones, norėdamas jį grąžinti namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištaria rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir pateikiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „Viber“ arba „WhatsApp“ numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti