2011 m. rugsėjo 10 d., šeštadienis

Ciao, bella!

Pusę kelionės namo beveik įveikėm. Na, neskaitant to, kad dabar sėdim Milano oro uoste, turim pervažiuoti per visą miestą ir nusigauti į kitą oro uostą, tada tikimės, kad gausim savo bilietus į Vilnių ir tik tada dar lauksim savo skrydžio pusę dienos ir galiausiai skrisim pas mamą su tėčiu į glėbį. Ilga kelionė dar nusimato. Nors jau viena naktelę Barcelonos oro uoste įveikta. Miegojom prabangiai – gavom SOFUTĘ!!!
Ak, tas bomžų gyvenimas, kai valgai batoną, pavogtą iš „Dunamaro“ su vandeniu ir ieškai sau vietos ant grindų ir radus laisvą sofutę nušvinta pasaulis.
„How does it feel.to be without home.like a rolling stone..“
PASTEBĖJIMAS. ACHTUNG. Atsidūrus Milano oro uoste, jaučiasi, kad atsidūrei vienoje mados sostinių. Čia yra mažiau mergaičių, kurios rengiasi vienodai baisiai (ta prasme taip kaip Ispanijoj) ir yra daug vyrukų su kostiumais, skrybėlaitėm ir gražiais akiniais. Ay, pero que fuerte! Muy fuerte.

Oro uostai – antri namai. Me encanta.

Žiovaujanti,

Šarūnė

2011 m. rugsėjis 8 d. 11:17h

1 komentaras:

  1. Aš džiaugiuosi šiandien galėdamas pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, tačiau esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namus, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Aš išbandžiau visas įmanomas priemones, norėdamas jį grąžinti namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištaria rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir pateikiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „Viber“ arba „WhatsApp“ numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti