2011 m. rugsėjo 10 d., šeštadienis

Gimtajame sodžiuje

Mūsų likusi kelionė praėjo beveik sklandžiai. Tik už 4 atspausdintus lapus sumokėjom 12 eurų, bet nėra ko stebėtis, nes juk keliavo Monika su Šarūne. Nepaisanmt to pasiekėme Vilniaus oro uostą anksčiau negu vidurnaktį ir bėgome tiesiai į išsiilgusius mylinčius glėbius su namine sriuba ir lietuviška duona. Mūsų kelionė namo truko daugiau negu 28h, bet nepaisant to, dar likusį kelią namo (kol pasiekėm geltonąjį namą) pasakojau tėvams neužsičiaupdama apie Maljorką. Dabar, kai liko tik pasakojimai ir prisiminimai viskas atrodo taip toli ir svetima, o ir šaltukas čia taip spaudžia. Leidžiantis į Vilnių, pilotas praneša "Vilniuje labai geras oras. 10 laipsnių". KĄĄĄĄ???? Grįžau su basutėm, vis dar laikanti viduje Maljorkos saulę, o čia mat Vilniuj 10 laipsnių. Que fuerte!!!
Grįžti nenorėčiau, bet nežinia kodėl išvykstant, lipant į taxi, Soraya apsiverkė. Matyt todėl, kad suvokė, kad vasara baigiasi ir metas grįžti į realybę. Kad vasara baigėsi, tai jau spėjau pajusti. Taip pat spėjau pajusti vėl kultūrinį šoką, grįžus Lietuvon. Laukiant skrydžio į Vilnių, eilėje stovint kartu su lietuviais, nebemokėjau elementariausio "atsiprašau".
Kagi kagi, sveikas lietuti bei sveiki lietaus žmonės. HOLA!!!
Man regis tai mano paskutinis įrašas. Keista, net širdį suspaudė (matyt todėl, kad groja Angus and Julia Stone).

Mano paskutinės dienos. Paskutiniai kartai. Paskutinės akimirkos netelpa niekur, bet šiek tiek ištraukiau ir įdedu čia:

Paskutinis pirmadienis, bet pirmas kartas, kai naudojau skėtį Maljorkoj!
 Paskutinė vakarienė ir HASTA NUNCA, DUNAMAR!!!
 Pakutinis išsimaudymas jūroj ir uniformos pažeminimas (po to uniformą gražiai įdėjau į šiukšlių maišą ir išmečiau):
 Paskutinė fiesta:
Ir išsikrovė fotikas.

Soraya tikrai atsisveikina su visam.
Angus and Julia Stone fone.

Gracias a blogspot!
Besos!!!!!

Šarūnė, gulinti lietuviškoj savo lovoj.

2 komentarai:

  1. Aš džiaugiuosi šiandien galėdamas pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, tačiau esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namus, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Aš išbandžiau visas įmanomas priemones, norėdamas jį grąžinti namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištaria rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir pateikiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „Viber“ arba „WhatsApp“ numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti