2011 m. rugsėjo 10 d., šeštadienis

Paskutinė diena Ca`n Picaforte

The Middle East – Lonely.

Tai diena, kai nežinai, kur dėtis. Atrodo, kad yra tiek daug su kuo atsisveikinti, bet nesinori kišti nosies iš kambario. Reikia atsisveikinti su:
  • Jūra
  • Smėliu
  • Saule
  • Cafe con leche/ Mojito/ Daiquiri de fresa (t.y. su viešbučio baru ir jo varpeliu)
  • Neskaniu maistu
  • Ledais
  • „Dunamar“ ir jo pragaro virtuvės vaikėzais (Juanu, Juaquinu, Danielium, PEPPE(!!!!!!!!), Kati, Sančiu, Migueliu)
  • „Picafort Beach“ ir visais jo privalumais (smėlėta lova 2,5 mėnesių, beore erdve kambaryje, Tolo loco, Celia barbe, Eugenijos išskirtiniais šokio judesiais, išprotėjusia virtuve su čekiškais keiksmažodžiais, pačiu blogiausiu menedžeriu, kurį esu mačiusi savo gyvenime, visais administratoriais...)
  • Čekiškais keiksmažodžiais (na pičiu, do pirdel, sacra...)
  • „Ciao Ciao“ picerija
  • „Skau“ ir visais nuostabiausiais vasaros hitais: „Danza kuduro“, „Give you everything tonigt“, „Raviosa“...Skamba tai galingai.
  • Mojito fiestom
  • Išprotėjusiais laisvadieniais
  • Raudonu „įdegiu“
  • UNIFORMA (!!!!!!!!!!!)
  • Išsekimu po darbo
  • El cuerpo de Christo con Juaquin
  • KALNAIS (!!!!!)
  • Ca`n Picaforto kaimeliu
  • VOKIEČIAIS turistais (!!!!!!!!!!!)

Liūdniausia tai, kad reikia atsisveikinti su vasara. Hasta luego! Išskėčiam skėčius ir keliaujam į gimtąjį sodžių.

Johnny Cash – Highway Patrol Man

Chupito besito,
Soraya/ Šarūnė

                                                                                                            2011 m. rugsėjis 7 d.

1 komentaras:

  1. Aš džiaugiuosi šiandien galėdamas pasidalyti savo liudijimu su pasauliu. Niekada neįsivaizduoju savęs tai darantis, tačiau esu kupinas džiaugsmo ir noriu, kad kiti turėtų savo pagalbą. Aš esu biuro sekretorė pagal profesiją, turiu du vaikus su vyru. Mano vyras paliko mane ir mūsų vaikus be jokio paaiškinimo. Jis tiesiog paliko namus, o aš girdėjau, kad jis mato kitą moterį. Aš išbandžiau visas įmanomas priemones, norėdamas jį grąžinti namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir netgi apleido vaikus. Aš buvau nusivylęs ir nuniokotas, ieškojau pagalbos iš įvairių pusių, kol pamačiau pranešimą apie dr. Ajayi rašybos keitiklį. Kreipiausi į rašytoją, kuris man pasakė, ką daryti. Jis patikino mane, kad jis ištaria rašybą ir viskas bus gerai per tris dienas, tačiau buvau skeptiškas ir pateikiau keletą minčių, kol galiausiai vėl susisiekiau su juo, mes kartu ėjome į procesą ir nustebau, kad rašyba suveikė, o mano vyras grįžo namo ir atsiklaupė, kad maldautų atleidimo, bet pirmasis buvo jo netikėtas skambutis, nes mes nesikalbėjome apie 6 mėnesius. Dr. Ajayi yra iš tikrųjų jo žodžių žmogus, jei turite problemų dėl savo santykių ar bet kurio gyvenimo aspekto, susisiekite su rašytoju dr. Ajayi dėl ilgalaikio sprendimo.

    Paštas: drajayi1990@gmail.com
    „Viber“ arba „WhatsApp“ numeris: +2347084887094

    AtsakytiPanaikinti